: رئيس‌جمهور عصر امروز در گفت‌وگو با واحد مركزي خبر تاكيد كرد كه مشايي معاون اول رئيس جمهور است و به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري فارس ، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در اين گفت و گو، اسفنديار رحيم مشايي را از وفاداران به انقلاب اسلامي و فردي ولايي ، ساده زيست و خدمتگزار مردم دانست و گفت: ايشان به معاونت اولي رئيس‌جمهور منصوب شده و به كار خود ادامه مي‌دهد.

احمدي‌نژاد همچنين تاكيد كرد: اختيارات معاون اولي محدودتر از اختياراتي است كه ايشان در سمت قبلي خود داشته است.

همچنين به گزارش پايگاه اطلاع رساني زييس جمهور احمدي نژاد در پاسخ به سوالي درباره شايعات مربوط به استعفاي آقاي مشايي از سمت معاون اولي رييس جمهور تاكيد كرد: آقاي مشايي از مديران مومن دلسوز ، ولايي ، پاك و خلاق ايران هستند و به چه دليل بايد استعفا بدهند.
دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه آقاي مشايي 4 سال به عنوان معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در خدمت دولت بوده و خدمات فراواني داشته است تصريح كرد: آقاي مشايي امروز در سمت معاون اول رييس جمهور به خدمات خود به انقلاب اسلامي ، ملت و كشور ايران ادامه مي دهد.
رييس جمهور با اشاره به كم بودن اختيارات معاون اول رييس جمهور نسبت به معاون رييس جمهور و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اظهار داشت: معاون اول رييس جمهور در حقيقت دستيار رييس جمهور است .
رييس جمهور آقاي مشايي را از مديران ساده زيست، انقلابي ، فداكار و دلسوز معرفي و خاطر نشان كرد: 4 سال خدمات آقاي مشايي در عرصه هاي مختلف ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي ايران اگر بي نظير نباشد كم نظير است.
دكتر احمدي نژاد با اشاره به گلايه هاي مطرح شده درباره عملكرد آقاي مشايي گفت: انتقادها و گلايه ها درباره آقاي مشايي دو دسته است؛ عده اي با هر كار و اقدامي كه دولت انجام مي دهد مخالف هستند و برخي نيز از روي دلسوزي و برداشت خود نسبت به آقاي مشايي از ايشان انتقاد و گلايه مي كنند اما اگر كسي از نزديك با آقاي مشايي آشنا شود نظراتش تغيير خواهد كرد.
رييس جمهور با بيان اينكه اشخاص مختلف مي توانند نظرات خود بيان كنند اظهار داشت: نبايد مانع مطرح شدن ديدگاه هاي افراد شويم زيرا سلب اختيار در اظهار نظر به نفع كشور نيست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا